Koru kopmēģinājums gatavojoties XII Latvijas Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētkiem
Gatavojoties XII Latvijas Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētkiem, 30. janvārī Valmieras Kultūras centrā notika koru kopmēģinājums, kurā piedalījās arī skolas zēnu koris un koris "Rudzupuķe". Aptuveni 700 koristi virsdiriģenta Ginta Ceplenieka vadībā dziedāja dziesmas no svētku repertuāra.
Informāciju sagatavoja skolotāja Anda Tomsone
Radošā darbnīca vizuālās mākslas skolotājiem
Vizuālās mākslas skolotājas atkal pulcējās uz radošo darbnīcu, š.g. 2 janvārī, lai papildinātu zināšanas un prasmes kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslas mācību jomā. „Viss ir tāpat un vienmēr kaut kas no jauna” – tā varētu uzsākt katru radošo darbnīcu, jo profesionālās kvalifikācijas pilnveides programmas saturs ir ļoti plašs., t.i., mācību procesa organizēšanas pieredze, uzdevumi, ieteikumi, piemēri un metodika vizuālajā mākslā.
Telpisks darbs „Pasaka par peli”
Kāds no 4.klašu uzdevumiem vizuālajā mākslā bija izveidot telpisku darbu, kurā viens no galvenajiem varoņiem bija pele. Darbs sākās ar ideju, nelielu pasakas aprakstu, lai varētu radīt mērķtiecīgus iztēles objektus. Radošā darba uzbūve, daļu izkārtojums un to savstarpējā saistība bija jābalsta uz darba idejisko ieceri, saturu un uzdevumu. Darba kompozīcijā bija jāievēro vairāki plāni - priekšplāns, vidējais un tālais plāns, kā arī jāizprot telpiskā domāšana un apjoma atspoguļošanas principi.
Informācija par ēnu dienu 2020
Informācija vecākiem pieejama klikšķinot uz attēla
Informācija skolēniem pieejama šeit
Noderīgi materiāli ēnotājam un papildus informācija pieejama šeit
Skatuves runas konkurss 1.-6. klašu skolēniem
29.janvārī Valmieras Pārgaujas sākumskolas 1.-6.klašu skolēni piedalījās skolas Skatuves runas konkursā.
Šogad žūriju iepriecināja 41 dalībnieks. Tika atzinīgi novērtēts skolēnu sniegums un vēlme uzstāties auditorijas priekšā, izprast un runāt daiļdarba tekstus. Dalībnieki tika vērtēti 3 vecuma grupās (1.kl., 2.-3.kl., 4.-6. kl.) Katrs dalībnieks saņēma pateicības rakstu par piedalīšanos.